10种简单英语自我介绍的方式!总有一个适合!



*


以下10个句子可以帮助你更好地做自我介绍。选择最适合你的那些。
  "I am someone who…":
  "我是一个......"

  1. can adapt to any situation.
  可以适应任何环境的人。

  2. consistently innovates to create value.
  有创新能力的人。

  3. leads people.
  有领导能力的人。
*
*
     4. always has an eye on my target.
  专注于目标的人。

  5. knows this job inside and out.
  充分了解这份工作的人。

  6. has a high level of motivation to work here.
  有很强动机在这儿工作的人。

*
*
     7.has a pragmatic approach to things.
  能实际解决问题的人。

  8. takes work ethics very seriously.
  非常注重职业操守的人。

  9. can make decisions rapidly if needed.
  在需要的情况下,可以快速做决定的人。

  10. is considered to be fun.
  一个有趣的人。

* *

Recent Posts Widget
<!- start disable copy paste --></!->

10种简单英语自我介绍的方式!总有一个适合! 10种简单英语自我介绍的方式!总有一个适合! Reviewed by leesharing on 19:30:00 Rating: 5
Blogger 提供支持.